SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tak wygląda nowe „Idź na całość”. Oto zdjęcia ze studia reaktywowanego teleturnieju

Zakończono nagrania nowego sezonu teleturnieju „Idź na całość”, który we wrześniu pokaże stacja TTV. Jak po latach zmienił się kultowy program? Prezentujemy zdjęcia nowego studia. Jak zmienił się Zonk, bramki i publiczność?

mat.prasowe mat.prasowe

W połowie lipca ruszyły nagrania nowego sezonu teleturnieju „Idź na całość”, który po ponad dwóch dekadach wraca na ekrany. Reaktywowany program w nowej odsłonie nie tylko zmieni antenę – od września będzie go pokazywać kanał TTV, wzbogacił się o współprowadzącego (do Zygmunta Chajzera dołączył Robert Motyka), ale i zyskał nową oprawę sceniczną.

Czytaj także: Ruszyły zdjęcia do nowego „The Floor”. TVN jesienią pokaże aż trzy sezony [NASZ NEWS]

Zmieniło się logo programu i kultowe bramki, które stały się wyraźnie większe i przybrały obły kształt. Zonk nie skrywa się już w czarnym, a fioletowym worku, który nawiązuje do żywej kolorystyki studia. Wyraźnie zmieniła się też kocia sylwetka - obecnie bardziej wydłużona i pyszczek, który w nowej wersji jest zaokrąglony. 

Tak zmienił się Zonk. Po lewej dawna maskotka teleturnieju, po prawej obecna wersja pluszaka,  fot. materiały prasowe, Youtube 

W nowym, przestronnym, kolorowym studiu publiczność nie jest już rozsadzona tak gęsto, jak przed laty. Jak widać też po pierwszych zdjęciach, choć przebranych uczestników nie brakuje, to najczęściej zasiadający na widowni gracze ograniczają się do zabawnych elementów garderoby, takich jak typu kapelusz czy inny gadżet. 

Tak zmieniła się publiczność i studio “Idź na całość” Po lewej stronie kadr z programu z 1998 roku. Po prawej zdjęcie z nowego planu, fot. materiały prasowe, Youtube

Bez zmian w nowym “Idź na całość” pozostała liczba bramek (trzy), choć, jak wspominaliśmy wcześniej, obecnie są one większe i okrągłe. Tajemnicą natomiast wciąż pozostają nagrody, które się w nich kryją. Wiadomo, że te mają być atrakcyjne i dostosowane do dzisiejszych realiów. 

Tak wyglądają nowe bramki w “Idź na całość”, fot. akpa

Najpewniej tym razem bramki nie będą skrywać zestawu słodzików czy “17-elementowego zestawu chromowanych akcesoriów łazienkowych”, które można było wygrać przed laty. Obecnie na uczestników czekają m.in. zagraniczne wyjazdy.

"Idź na całość" to program realizowany na licencji amerykańskiego formatu "Let's Make A Deal". Casting do nowego sezonu programu trwa do końca sierpnia. Za produkcję odpowiada firma Well Well Productions.
 

Dołącz do dyskusji: Tak wygląda nowe „Idź na całość”. Oto zdjęcia ze studia reaktywowanego teleturnieju

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katarzyna
Ten nowy zonk to aż starszy. Poprzedni był o niebo lepszy
2 2
odpowiedź
User
...
Jakimś cudem udało im się zrobić gorszą maskotkę, niż w latach 90-tych ubiegłego wieku... xD
6 2
odpowiedź
User
Tomek Atomek
Szkoda, że Polsat tego nie prowadzi tylko jakieś cudo TTV.
0 3
odpowiedź