Karcher nowym klientem Sare
Sare podpisała umowę na udostępnienie przedsiębiorstwu Karcher systemu do e-mail marketingu. Kontrakt przewiduje współpracę na czas nieokreślony.
Zgodnie z umową Karcher będzie korzystać z systemu opartego na platformie SAREscript. Firma zdecydowała się na to rozwiązanie po przeglądzie ofert systemów e-mail marketingowych, w którym brała pod uwagę łatwość obsługi, intuicyjny interfejs, zakres oferowanych funkcjonalności oraz cenę. Wśród wymogów Karchera znalazły się też możliwość rozliczania w modelu za e-mail, szybkość i łatwość wysyłki, możliwość stworzenia e-mailingu od zera oraz dostęp do statystyk i raportów.
Agencje interaktywne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Karcher nowym klientem Sare