Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media
Katarzyna Cegiełka została dyrektorem sprzedaży w ZPR Media. Będzie odpowiadała w spółce za komercjalizację jej oferty.

Cegiełka objęła w ZPR Media nowo utworzone stanowisko. Przeszła z Polsat Media, gdzie pełniła funkcję szefowej projektu Media AdTube.
Z Polsatem związana była od 2015 roku, odpowiadając tam m.in. za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą. Wcześniej pracowała też m.in. przy programach „Idol”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka” i „ Top Chef”.
Jest absolwentką zarządzania i marketingu oraz socjologii w Akademii im. Leona Koźmińskiego.
W 2018 roku spółka ZPR Media zanotowała 50,49 mln zł wpływów ze sprzedaży prasy i książek, 19,36 mln zł z reklam prasowych, 8,83 mln zł z internetowych i 3,12 mln zł z telewizyjnych.
Z początkiem stycznia br. Grupa Super Express i Wydawnictwo Harde zostały przeniesione z ZPR Media do Time SA (obie spółki należą do Grupy ZPR Media).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


