Kieszonkowa encyklopedia od "Gazety Wyborczej"
Od 20 października w sprzedaży z 'Gazetą Wyborczą' pojawi się najsłynniejsza w Europie encyklopedia "Calendario Atlante De Agostini".
Nowa publikacja 'Encyklopedia Świat i Polska 2007' jest wspólnym przedsięwzięciem Wydawnictwa Naukowego PWN i „Gazety Wyborczej”. W książce o małym formacie ((7,8 x 16 cm)) liczy 1256 stron i mieści się ponad 300 000 informacji oraz danych o wszystkich państwach świata.
Kieszonkowa encyklopedia to pierwsze polskie wydanie słynnego „Calendario Atlante De Agostini” wydawanego co roku, od ponad 100 lat we Włoszech przez Instituto Geografico De Agostini. Zarówno w ojczyźnie, jak i w wielu innych krajach publikacja ta zyskała sobie opinię najbardziej aktualnego i wiarygodnego źródła informacji o świecie, którego coroczne edycje są starannie aktualizowane.
Polska edycja, podobnie jak wydanie oryginalne zawiera informacje dotyczące bieżącej sytuacji politycznej i ekonomicznej każdego państwa, regionów oraz całego świata.
Szczegółowe i aktualne dane dla każdego państwa odnoszą się do: demografii i sytuacji społecznej, finansów i bankowości, rolnictwa, przemysłu i usług, transportu i komunikacji, a także położenia i warunków geograficznych.
Osobny rozdział, przygotowany przez Wydawnictwo Naukowe PWN, został poświęcony Polsce.
Dane w niej zawarte aktualizowano do ostatniej chwili przed przekazaniem do druku we wrześniu 2006.
'Encyklopedia Świat i Polska 2007' będzie dostępna w sprzedaży od 20 października, w cenie 34 zł Dystrybucję w punktach sprzedaży prasy prowadzi AGORA S.A., dystrybucję na rynku księgarskim – Wydawnictwo Naukowe PWN.
Książkę można także zamówić w obu firmach telefonicznie oraz przez Internet:w Wydawnictwie Naukowym PWN: pod numerem telefonu 0801 33 33 88 oraz w księgarni internetowej PWN , a także w Gazecie Wyborczej: przez telefon lub Internet.
Specjalna oferta skierowana jest do szkół, które mogą kupić książkę w promocyjnej cenie 24,90 zł + koszty wysyłki (wysyłkowo) lub w księgarniach firmowych Wydawnictwa Naukowego PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN i „Gazeta Wyborcza” planuje – wzorem włoskim - wydawanie co roku, jesienią, kolejnej zaktualizowanej edycji „Encyklopedii Świat i Polska”.
Sprzedaż wspiera kampania reklamowa w mediach Agory: „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, stacje radiowe TOK FM, Złote Przeboje oraz portal Gazeta.pl. Od 18 października rusza kampania w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 24), w Radio Zet, PR III i ESKA.
Kreację stworzyła agencja DDB Warszawa, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kieszonkowa encyklopedia od "Gazety Wyborczej"