Klaudia Mencina pokieruje nowym działem w Solski Burson-Marsteller
Agencja Solski Burson-Marsteller powołała dział healthcare practice. Na jego czele stanęła Klaudia Mencina.
Solski Burson-Marsteller utworzenie działu healthcare practice uzasadnia znaczącym rozszerzeniem swoich działań w zakresie komunikacji prozdrowotnej. Jednocześnie dotychczasowy dział brand and healthcare został w agencji przekształcony na brand and digital practice. Kieruje nim nadal Sabina Figarska.
Natomiast kierownictwo w dziale healthcare practice objęła Klaudia Mencina (na zdjęciu). W agencji odpowiada za tworzenie i realizację strategii w zakresie edukacji prozdrowotnej oraz koordynowanie działań komunikacyjnych dla klientów z sektora farmaceutycznego.
Poprzednio Mencina przez 2,5 roku pracowała w firmie Questia, gdzie zajmowała się prowadzeniem programów edukacyjno-prozdrowotnych m.in. dla Unilevera, Starbucksa oraz firm z sektora farmaceutycznego. Wcześniej przez 10 lat była związana z agencją Hill and Knowlton. Specjalizuje się w obsłudze klientów z branż ochrony zdrowia i farmaceutycznej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Klaudia Mencina pokieruje nowym działem w Solski Burson-Marsteller