Publicon otwiera się na AI. Na czele Tomasz Bryja
Agencja doradztwa komunikacyjnego rozwija nowy, samodzielny podmiot Publicon.AI, który oferuje kompleksowe strategie wdrażania narzędzi sztucznej inteligencji dla sektora publicznego i prywatnego.

Za powstaniem Publicon.AI stoją trzej eksperci - Tomasz Bryja, który obejmuje funkcję CEO i partnera, odpowiada za strategiczne kierunki rozwoju firmy. Michał Ulidis, również partner, specjalizuje się we planowaniu strategicznym, insightach oraz w tworzeniu rozwiązań marketingowych opartych na technologii. Trzeci z partnerów, Szymon Sikorski, szef grupy Publicon, odpowiada za rozwój biznesu oraz ekspansję rynkową spółki.
– Od kilkunastu lat zajmujemy się doradztwem biznesowym. Budowaliśmy rynek Public Relations, uczyliśmy organizacje komunikowania online - wiemy więc jak wprowadzić organizację w świat technologii. Nie skupiamy się tylko na wdrożeniach prostych nowalijek marketingowych, ale przede wszystkim na usprawnieniu procesów i wykorzystaniu AI dla rozwoju firmy i organizacji w każdym obszarze – mówi Szymon Sikorski, jeden z założycieli firmy.
Powiększa się Grupa Publicon
Tym samym nowa spółka rozwija portfolio grupy Publicon: Publicon Services zajmuje się PR, PA, brandingiem i komunikacją, Publicon Sport - marketingiem sportowym, a Publicon.AI skupi się na rozwoju technologicznym.
Publicon.AI oferuje m.in. strategie AI (analiza procesów biznesowych i rekomendacje wdrożeń w różnych obszarach organizacji, np. sprzedaży, marketingu, produkcji, HR, finansach, IT czy logistyce), szkolenia z efektywnego wykorzystania narzędzi AI (m.in. ChatGPT, MidJourney, Runway, Replit, N8N), rekomendacje wykorzystania technologii w celu optymalizacji kosztów i podniesienia sprawności operacyjnej oraz wdrożenia technologiczne, w tym RPA wspierane przez sztuczną inteligencję.
Dołącz do dyskusji: Publicon otwiera się na AI. Na czele Tomasz Bryja