Klienci bohaterami wiosennej kampanii Wólczanki (wideo)
Marka odzieżowa Wólczanka (Vistula Retail Group) rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej. Jej bohaterami są klienci marki.
Oś działań marketingowych promujących wiosenną kolekcję Wólczanki stanowi sesja wizerunkowa. Nowa kolekcja to motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach. One też znalazły się w sesji zdjęciowej do kampanii.

Twarzami akcji reklamowej pod hasłem #MY Wólczanka zostali klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów.
Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim: „Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody. Łączą uśmiech i koszule Wólczanka. Wólczanka to My. Wólczanka to Ty”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Klienci bohaterami wiosennej kampanii Wólczanki (wideo)