„Kliknij to!” - hit MC Hammera reklamuje Ceneo.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro), oparta na przeróbce przeboju „U Can’t Touch This” MC Hammera. Akcję przygotowała agencja Czart.
Reklamy Ceneo.pl ze zmienionym, polskim tekstem do piosenki „U Can’t Touch This” MC Hammera zachęcają do korzystania z tego serwisu przede wszystkim na smartfonach i tabletach, podkreślając, że to łatwe i wygodne.
Spot przez wakacje był wyświetlany w internecie, a od 10 września będzie emitowany w telewizji (m.in. 4FunTV, Polsat Sport, Eska TV) oraz radiu (Antyradio i Rock Radio).
Kreacją reklamy oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajęła się agencja reklamowa Czart.
Allegro
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: „Kliknij to!” - hit MC Hammera reklamuje Ceneo.pl (wideo)