Ceneo świętuje osiemnaste urodziny kampanią reklamową w stylu retro
Marka Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do klimatu retro.
14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18. urodziny platformy e-commerce Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` - 10 lat przed powstaniem Ceneo.
Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Trzech sprzedawców układa towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów.
Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu.
Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać Ceneo.
Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect marki na TikToku czy konkursy w social mediach Ceneo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ceneo świętuje osiemnaste urodziny kampanią reklamową w stylu retro