“Kocham Cię, Polsko!” z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską
Show “Kocham Cię, Polsko!” w sezonie wiosennym ogląda mniej widzów niż rok wcześniej, ale program nadal daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmą edycję „Kocham Cię, Polsko!” śledzi średnio 3,06 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania show wynosi w grupie 4+ 22,38 proc., a w komercyjnej 16-49 - 16,39 proc. To dane po pięciu odcinkach nowej serii. W analogicznym okresie ub.r. program oglądało więcej widzów - 3,21 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 22,52 proc. i 16,36 proc.
W czasie nadawania widowiska (piątki o 21.10) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 13,91 proc. zajmuje Jedynka, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: Polsat (12,61 proc.; końcówka “Tylko tańca”, filmy) i TVN (12,59 proc.; filmy). W grupie komercyjnej TVP2 jest druga, minimalnie przegrywając z TVN.
>>> “Bitwa na głosy” przegrywa walkę z “X Factorem”
„Kocham Cię, Polsko!” najchętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Kasia Zielińska, Maciej Kurzajewski, Joanna Koroniewska (fot. Jan Bogacz/TVP)
W nowej edycji programu Marzenę Rogalską w roli kapitanki drużyny zastąpiła Joanna Koroniewska (więcej na ten temat). Drugim zespołem nadal kieruje Katarzyna Zielińska, a gospodarzem show jest Maciej Kurzajewski.
Widownia “Kocham Cię, Polsko!”
| Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 02-03-2012 | 2 932 277 | 20,74% | 14,87% |
| 09-03-2012 | 3 117 295 | 23,04% | 15,94% |
| 16-03-2012 | 3 141 670 | 23,35% | 18,85% |
| 23-03-2012 | 2 932 369 | 22,12% | 15,63% |
| 30-03-2012 | 3 184 628 | 22,70% | 16,75% |
| Średnia | 3 061 700 | 22,38% | 16,39% |
Oglądalność show na tle konkurencji
| Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| TVP2 - Kocham... | 3 061 700 | 22,38% | 16,39% |
| TVP1 | 1 903 635 | 13,91% | 14,55% |
| Polsat | 1 725 510 | 12,61% | 15,15% |
| TVN | 1 722 497 | 12,59% | 16,44% |
Profil widowni programu
| ADH % | AFF | ||
| Płeć | Mężczyźni | 32,89% | 68 |
| Kobiety | 67,11% | 129 | |
| Wiek | 4-9 | 1,41% | 24 |
| 10-15 | 3,28% | 49 | |
| 16 - 19 | 2,99% | 55 | |
| 20 - 24 | 4,24% | 55 | |
| 25 - 29 | 2,59% | 29 | |
| 30 - 34 | 5,04% | 61 | |
| 35 - 39 | 6,51% | 88 | |
| 40 - 44 | 5,36% | 83 | |
| 45 - 49 | 6,42% | 96 | |
| 50 - 54 | 9,05% | 113 | |
| 55 - 59 | 11,29% | 144 | |
| 60 | 41,83% | 203 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 43,39% | 110 |
| < 50 tys. | 24,91% | 106 | |
| 50-100 tys. | 9,62% | 116 | |
| 100-200 tys. | 6,69% | 88 | |
| > 200 tys. | 15,39% | 72 | |
| Zawód | Top management | 5,43% | 55 |
| Pracownicy średniego szczebla | 11,66% | 75 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,02% | 90 | |
| Emeryci | 48,83% | 193 | |
| Inni | 17,05% | 56 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 53,27% | 132 |
| Średnie | 31,62% | 97 | |
| Wyższe | 10,43% | 72 | |
| Inne | 4,68% | 37 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: “Kocham Cię, Polsko!” z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską
pytam bo nie ogladam
Stuhra mlodego to bym zauwazyl
bo dobry jest