Nowość TVN od trzech tygodni na antenie. Ilu widzów ma „Zróbmy sobie dom”?
Po trzech tygodniach na antenie nowy program TVN „Zróbmy sobie dom” ogląda średnio 535 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Jak dotąd największym zainteresowaniem cieszyła się premiera formatu z Joanną Koroniewską.

Program „Zróbmy sobie dom” zadebiutował na antenie TVN w wielkanocny poniedziałek 21 kwietnia. Do tej pory ukazały się trzy odcinki formatu o remontach, który emitowany jest w poniedziałki o godz. 20.55 (jedynie pierwszy odcinek pokazano o godz. 19.45).
Średnia oglądalność nowości TVN po trzech tygodniach na antenie wynosi 535 tys. widzów, co daje stacji udział w rynku na poziomie 4,54 proc. w grupie ogólnej, 6,80 proc. wśród widzów w wieku 16-49 i 6,01 proc. w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadziła premiera reality-show o remontach, którą zobaczyło 751 tys. osób. Tydzień później “Zróbmy sobie dom” obejrzało 430 tys. widzów, a kolejny odcinek z 5 maja śledziło przed odbiornikami średnio 424 tys. odbiorców.
Czytaj także: U właściciela TVN streaming wyprzedził filmy i gry. Telewizja dalej maleje
"Zróbmy sobie dom” to polska wersja belgijskiego formatu „Home Made Home”. Za produkcję odpowiada GPlus Production, a producentem komercyjnym jest Content Spot. Program pokazuje rywalizację dziewięciu par, a stawką jest nieruchomość o wartości powyżej 1 mln zł.
Zmagania uczestników, którzy podjęli się samodzielnego wyremontowana mieszkań z rynku wtórnego, oceniają: Wisław Skiba, ekspert ds. remontów, Anna Błaszczyk, architektka wnętrz oraz Dawid Małycha z branży nieruchomości. Prowadzącą jest Joanna Koroniewska.
Dołącz do dyskusji: Nowość TVN od trzech tygodni na antenie. Ilu widzów ma „Zróbmy sobie dom”?