869 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 7”
Siódmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało średnio 869 tys. widzów, o 94 tys. osób mniej niż piąta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Program wygrał Jan Tatarowicz, Polsat będzie kontynuować projekt.

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 7” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 28 lutego do 11 kwietnia br. Średnia oglądalność premierowych odcinków projektu wyniosła 869 tys. widzów, co przełożyło się na 6,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek, który śledziło 1,01 mln widzów.
Dla porównania, piąty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie śledziło 963 tys. osób przy udziałach wynoszących 6,8 proc. w 4+, 9,8 proc. w 16-49 oraz 8,2 proc. w 16-59. Program stracił 94 tys. osób.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Siódmą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadziła Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Wiosenną odsłonę „Ninja Warrior Polska” wygrał Jan Tatarowicz, który otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 15 tys. zł.
Będą kolejne dwa sezony
Program ma być dalej nagrywany w hali Arena Gliwice, gdzie zbudowany zostanie specjalny tor przeszkód. Zdjęcia do ósmego i dziewiątego sezonu zaplanowano w najbliższych miesiącach.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 869 tys. widzów reality-show Polsatu „Ninja Warrior Polska 7”