162 tys. widzów ostatniego sezonu „19+” w TVN7
Emitowany w Siódemce ostatni sezon „19+” po pierwszym miesiącu nadawania ogląda średnio 162 tys. widzów. Produkcja ma niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia „19+” w okresie od 28 lutego do 29 marca 2022 roku wyniosła 162 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 1,50 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,65 proc. w grupie 16-34 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Serial nadawany jest od poniedziałku do piątku o godz. 17.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 7 marca. Śledziło go średnio 249 tys. osób.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 356 tys. widzów w 4+, 163 tys. w 16-49 oraz 69 tys. w 16-34.

Serial ma niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2021 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,58 proc., a w grupie 16-49 było to 4,16 proc.
Scrpited-docu „19+” przedstawia historie młodych osób, którzy próbują odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial realizowany jest w nietypowej formule - sceny przedstawiające perypetie bohaterów przeplatane są komentarzami pojawiającymi się na videoblogu Melanii - głównej bohaterki produkcji.
Cykl produkowany jest przez krakowski oddział TVN od 2016 roku, producentem jest Krystyna Lasoń. Pierwsze sześć sezonów „19+” oglądać można było w TVN w dni powszednie w access prime-time (zwykle o godz. 16.30). Wiosną 2020 roku produkcja została przeniesiona do Siódemki.
11. sezon finałowym
Jedenasty sezon „19+” to finałowa seria produkcji. Ostatni odcinek ma zostać pokazany w Siódemce późną wiosną br.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 162 tys. widzów ostatniego sezonu „19+” w TVN7