Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN
Drugi sezon „Singielki” oglądało średnio 800 tys. widzów. TVN w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,76 mln zł. Stacja zakończyła produkcję na drugiej serii.

Średnia oglądalność drugiego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 1 września do 1 grudnia 2016 roku, wyniosła 800 tys. widzów, co przełożyło się na 5 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 7,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów śledziło finałowy odcinek produkcji - miał on 1,25 mln oglądających.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
01-12-2016 | 20:56:13 | 21:28:08 | 1 249 693 | 7,89% |
01-11-2016 | 20:57:21 | 21:27:54 | 1 213 248 | 7,39% |
24-11-2016 | 20:56:27 | 21:26:41 | 1 170 815 | 7,40% |
Dla porównania, średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49. Przypomnijmy, że początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.
TVN w czasie emisji jesiennych odcinków „Singielki” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (emisja popularnych seriali „M jak miłość” - poniedziałki i wtorki oraz „Na dobre i na złe” - środy, a także cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” - czwartki), co przełożyło się na 28,26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne audycje, w tym: Teatr TV, Wielkie testy, „Rozdarte serca”, „Hit Hit Hurra” i „Ojciec Mateusz”;12,67 proc. udziału), a trzeci był Polsat (m.in. filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, 10,79 proc. udziału). Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 lat drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Wszyscy 16-49 | Wszyscy 16-59 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP2 | 4 522 534 | 28,26% | 1 523 611 | 23,94% | 2 457 948 | 25,93% |
TVP1 | 2 027 264 | 12,67% | 596 952 | 9,38% | 1 027 759 | 10,84% |
Polsat | 1 727 052 | 10,79% | 927 643 | 14,58% | 1 223 928 | 12,91% |
TVN - Singielka | 800 398 | 5,00% | 447 246 | 7,03% | 597 268 | 6,30% |
Serial cieszył się dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 84,76 mln odtworzeń. 64,19 mln wyświetleń wygenerowało 140 odcinków pierwszego sezonu, a 20,57 mln - 53 odcinki drugiej serii.
Wirtualnemedia.pl | Player.pl | |
Sezon | Liczba wyświetleń | Średnio na 1 odcinek |
I sezon (140 odcinków) | 64 194 062 | 458 529 |
II sezon (53 odcinki) | 20 570 010 | 388 113 |
Łącznie (193 odcinki) | 84 764 072 | 439 192 |
Wpływy reklamowe w telewizji wokół emisji premierowych odcinków drugiego sezonu „Singielki” wyniosły 28,76 mln zł. Łączne wpływy z obu sezonów z reklam wyniosły 99,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana była przez TVN na bazie argentyńskiego formatu „Ciega a Citas”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Singielka”. 800 tys. widzów drugiej serii w TVN