Kool Things dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego
Kool Things od sierpnia odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR).
Międzynarodowa agencja gamingowa z Warszawy od sierpnia 2023 roku realizuje dla SPIDOR usługi z zakresu public relations, social media oraz przygotowuje nową oficjalną stronę internetową. Kool Things odpowiada za realizację strategii komunikacyjnej skierowanej do mediów, liderów opinii, ekspertów, partnerów SPIDOR oraz odbiorców mediów społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedInie.
Za współpracę Kool Things ze SPIDOR, po stronie agencji będą odpowiadali: Paula Wieczorek (client service & new business manager), Magdalena Mazurkiewicz (head of strategy and social media), Daniel Przygoda (head of creative), Mateusz Bachłaj (PR lead) oraz Patryk Kordulski (digital project manager).
SPIDOR realizuje projekty mające na celu ochronę konsumentów, promocję etyki branżowej, dostarczanie informacji o rynku gier wideo oraz wsparcie w zakresie wdrażania innowacji i wykorzystywania gier jako komplementarnych narzędzi edukacji.
SPIDOR realizuje liczne projekty we współpracy z Pan European Games Information (PEGI), European Schoolnet, Polskim Centrum Programu Safer Internet, Naukową Akademicką Siecią Komputerową (NASK), Ministerstwem Edukacji i Nauki, GovTech, Women in Games czy Światową Organizacją Własności Intelektualnej (WIPO) – jedną z 16 wyspecjalizowanych organizacji ONZ.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kool Things dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego