Mateusz Bachłaj awansował w Kool Things
Od początku października Mateusz Bachłaj pełni nową funkcje w zespole międzynarodowej agencji gamingowej Kool Things. Jego zakres obowiązków został poszerzony o koordynację wszystkich działań public relations w Polsce. Ponadto jako PR lead jest odpowiedzialny za wizerunek agencji i kontakty z mediami branżowymi.
Mateusz Bachłaj od sierpnia 2022 roku był senior PR managerem w Kool Things. Do jego głównych obowiązków należała koordynacja międzynarodowego zespołu realizującego działania public relations dla marki Razer w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Turcji i Rosji. Od marca 2022 roku agencja nie działa w Rosji oraz nie współpracuje z rosyjskimi firmami.
Ponadto Bachłaj był odpowiedzialny za zarządzanie dwiema kampaniami PR, które agencja zrealizowała dla chińskiego potentata mediowego Bilibili w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Turcji i w Polsce. Kool Things odpowiadało za promocję ich tytułu „F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch" na PlayStation 4 i PlayStation 5, a następnie w wersji na PC.
Mateusz Bachłaj z awansem
W ostatnim roku Mateusz Bachłaj wspierał też działania PR dla innych klientów agencji, uczestniczył też w przetargach oraz w przygotowaniu ofert public relations dla nowych klientów agencji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od października 2022 roku jego zakres obowiązków został poszerzony o koordynację wszystkich działań public relations, które agencja realizuje w Polsce, jej wizerunek oraz udział w rekrutowaniu nowych pracowników.
Mateusz Bachłaj wcześniejsze doświadczenie zdobywał w TVN 24, w agencji WĘC Public Relations oraz w firmie hostingowej nazwa.pl. Od 2017 roku realizował działania dla firm związanych z branżą gamingową, esportową i technologiczna takich jak: Acer, Predator, ADATA, XPG, Polska Liga Esportowa i Fantasyexpo. Jako PR Manager nazwa.pl odpowiadał za realizację strategii komunikacyjnej spółki.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mateusz Bachłaj awansował w Kool Things