671 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49
Nadawany w piątkowym prime-time trzeci sezon „Lego Masters” oglądało średnio 671 tys. widzów. Było to o 168 tys. widzów mniej niż miał drugi sezon programu emitowany niemal rok temu. Cykl dał TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 3” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 30 września do 4 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 781 tys. oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 168 tys. widzów. Drugą serię „Lego Masters” śledziło 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w grupie 4+, 10,41 proc. w grupie 16-49 i 8,05 proc. w grupie 16-59.
TVN w trakcie emisji „Lego Masters 3” czyli w piątkowym paśmie między godz. 20.02 a 21.34 miał 4,77 proc. udziału. Stacja zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 z 11,52 proc. udziału. Drugą lokatę zajął Polsat (11,03 proc.), trzecią - TVP2 (7,01 proc.), a tuż za TVN znajduje się TV Puls (4,32 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN był wiceliderem.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.
Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach zwycięzcami
Zwycięzcami trzeciej edycji programu „Lego Masters” zostali: Daniel Voiuiev-Larin i Kasia Świętach.
W właśnie zakończonym sezonie nowymi jurorami byli piosenkarz Czesław Mozil oraz projektantka graficzna, ilustratorka o artystka multidyscyplinarna Pola Lisowicz. Względem drugiej edycji zastąpili Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką (która aktualnie przebywa na urlopie macierzyńskim).
Program bez zmian prowadził Marcin Prokop.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 671 tys. widzów „Lego Masters 3”, TVN wiceliderem w 16-49