Show „Kuba Wojewódzki” oglądało 747 tys. widzów. Hitem odcinek z Mateuszem Damięckim i Marcinem Dubielem
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 747 tys. osób, o 65 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,10 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki 31. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Obejrzało je średnio 747 tys. osób, co zapewniło stacji 9,89 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,49 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 896 tys. widzów. Wyemitowany został 19 października, a gościli w nim Mateusz Damięcki i Marcin Dubiel.

W porównaniu do emitowanej rok temu 29. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 65 tys. osób. Wówczas format oglądało średnio 812 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 9,77 proc. w 4+, 12,64 proc. w 16-49 oraz 11,39 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca wówczas gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”, co przełożyło się na 6,67 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. liczne seriale; 5,51 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,30 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał wyraźną przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

Wpływy z reklam pokazanych przy jesiennych odcinkach talk-show wyniosły 13,10 mln zł. Dla porównania, rok temu było to 11,55 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
newonce.radio przeprasza za słowa Kuby Wojewódzkiego o „aucie z zespołem Downa” i wycina je z wywiadu
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Show „Kuba Wojewódzki” oglądało 747 tys. widzów. Hitem odcinek z Mateuszem Damięckim i Marcinem Dubielem