Nowe pasmo, nowi widzowie. Wzrosła oglądalność Wojewódzkiego
Zakończony niedawno 37. sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego oglądało w TVN średnio 788 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Program emitowany tej wiosny w nowym paśmie zyskał widzów, a stacja TVN była wiceliderem rynku.

Premierowe odcinki talk-show Kuby Wojewódzkiego emitowano na antenie TVN we wtorki ok. godz. 20.50 między 25 lutego a 13 maja. Średnia oglądalność programu w tym czasie wyniosła 788 tys. widzów, co przełożyło się na udział stacji TVN w rynku na poziomie 6,41 proc. w grupie ogólnej i 8,22 proc. w grupie komercyjnej 20-54. TVN w porze emisji Kuby Wojewódzkiego przegrywał jedynie z TVP2. Stacja była wiceliderem rynku w obu grupach widzów.
Najpopularniejszy odcinek zakończonego niedawno sezonu przyciągnął przed ekrany średnio 921 tys. widzów (emisja 6 maja, wydanie z udziałem Patrycji Markowskiej i Krzysztof Czeczota). Najmniejszą widownię miał finał sezonu. Ostatni odcinek 37. serii tak show, wyemitowany 13 maja (w dniu pierwszego półfinału Eurowizji) obejrzało średnio 589 tys. odbiorców.
Talk-show TVN emitowany w tym sezonie o nowej, wcześniejszej godzinie, zyskał widzów. Ubiegłej wiosny program Kuby Wojewódzkiego emitowany był we wtorki o godz. 22.40. Według danych Nielsena średnia widownia premierowych odcinków wyniosła wówczas 520 tys. osób, co zapewniło stacji 7,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 9,62 proc. w 20-54.
Czytaj także: Nie Azja, a „Afryka Express”. Są nazwiska pierwszych uczestników
Jak poinformował niedawno w swoich mediach społecznościowych Kuba Wojewódzki, zakontraktował ze stacją TVN kolejne cztery sezony swojego talk-show. Premierowe odcinki programu wrócą jesienią.
Dołącz do dyskusji: Nowe pasmo, nowi widzowie. Wzrosła oglądalność Wojewódzkiego