"Kucharek" w telewizji
5 marca b.r. rozpocznie się telewizyjna kampania przypraw Kucharek, należących do produktów firmy Prymat.
Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Kucharka jako lidera w kategorii przypraw uniwersalnych (MEMRB, kategoria: przyprawy uniwersalne, udział ilościowy, XI-XII'06) jak również wsparcie dla dwóch innowacyjnych produktów z tej kategorii: „Smaku wiosny” – z koperkiem, pietruszką i szczypiorkiem, oraz „Smaku lata” – z hiszpańskimi pomidorami i węgierską papryką.
Kampania będzie realizowana we wszystkich największych stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w TVN7, TV4, Kuchnia TV.
Media zaplanował i kupił dom mediowy MPG. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Hand Made.
Reklama telewizyjna

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Kucharek" w telewizji