Milion widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły przed telewizorami 1,03 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 16-59.
Odcinki 28. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było wiosną br. w czwartki o godz. 21.35. Program śledziło w TVN średnio 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 10,13 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,99 proc. w grupie 16-49 oraz 12,65 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła. Wiosną 2023 r. „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,30 mln widzów, przy udziałach na poziomie 11,81 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie 16-49 oraz 15,71 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat.
TVN przegrywa tylko z TVP1
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.32 a 22.34 miał 9,6 proc. udziału. Stacja była wiceliderem w rynku telewizyjnym za TVP1, które pokazywała wtedy m.in. “Sprawę dla reportera” i miała 10,03 proc. udziału. Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN był wyraźnym liderem.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada firma Constantin Entertainment Polska. Kolejny sezon reality-show jest planowany jesienią br.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Milion widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w grupie komercyjnej