LeBron James bierze się za kino i telewizję
Gwiazdor NBA LeBron James postanowił zjednoczyć siły z wytwórnią Warner Bros.
Studio sportowca, SpringHill Entertainment, oraz hollywoodzki potentat mają razem pracować nad nowymi projektami telewizyjnymi, kinowymi i internetowymi. Konkrety nie zostały na razie ujawnione.
- LeBron James posiada jedną z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych marek na świecie - komentuje prezes Warner Bros. Kevin Tsujihara. - Bardzo się cieszymy, że będziemy razem pracować. Kombinacja medialnej obecności LeBrona i Warner Bros. to zwycięstwo dla wszystkich fanów na całym świecie.
LeBron James od dobrych kilku lat znakomicie czuje się przed kamerami. Najczęściej występował przed nimi jako on sam. Od 31 lipca w Polsce będzie go można oglądać w komedii "Wykolejona" Judda Apatowa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: LeBron James bierze się za kino i telewizję