„Lego Masters 4” od 21 października w TVN, emisja w nowym paśmie
Od 21 października TVN emitować będzie czwartą edycję „Lego Masters”, która pokazywana będzie w nowym paśmie - w soboty o 17.25 - wynika z najnowszej ramówki stacji. Nowym jurorem w programie będzie Wojciech Łozowski, właśnie trwają nagrania do produkcji.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program. W finale biorą udział trzy pary, zwycięscy otrzymują nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, zestawy klocków o wartości 10 tys. zł oraz tytuł „Mistrza lego”.
Pierwsza polska edycja projektu w TVN nadawana była jesienią 2020 roku, druga jesienią 2021 roku, a trzecia – jesienią 2022 roku.
Czwarty sezon zadebiutuje 21 października
Premierowe odcinki czwartej edycji „Lego Masters” TVN emitować będzie w soboty o godz. 17.25, począwszy od 21 października 2023 roku. To nowe pasmo, trzecia odsłona pokazywana była w piątki o 20.00.
„Lego Masters 4” będzie się składać z pięciu odcinków. Prace na planie programu wystartowały na początku września.
Wojciech Łozowski nowym jurorem
W czwartej edycji „Lego Masters” nowym jurorem będzie Wojciech Łozowski, który w tej roli zastąpił Czesława Mozila. Drugą jurorką bez zmian będzie Pola Lisowicz, a gospodarzem pozostanie Marcin Prokop.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.
671 tys. widzów „Lego Masters 3” w TVN
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 3” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 30 września do 4 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 671 tys. osób, co przełożyło się na 5,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,47 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Lego Masters 4” od 21 października w TVN, emisja w nowym paśmie