W sierpniu start zdjęć do „Lego Masters 3”. W programie zmienią się jurorzy
W sierpniu ruszą zdjęcia do trzeciej edycji programu „Lego Masters”, którą realizuje Telewizja TVN we współpracy z firmą Lego Polska. Jurorami nie będą już Kamil Bednarek i Aleksandra Mirecka, ale gospodarzem pozostanie Marcin Prokop - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl ma trafić do TVN jesienią br.
„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet jest zmuszony opuścić program. W finale biorą udział trzy pary, zwycięscy otrzymują nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł oraz tytuł „Mistrza lego”.
Pierwsza polska edycja projektu w TVN nadawana była jesienią 2020 roku, a druga - rok później.
Niebawem startują zdjęcia
Aktualnie Telewizja TVN we współpracy z firmą Endemol Shine Polska pracuje nad trzecią edycją „Lego Masters”. Zdjęcia do programu rozpoczną się w sierpniu br., poszukiwania uczestników odbywały się późną wiosną.
Premiera programu w TVN odbędzie się w jesiennej ramówce br. Cykl najprawdopodobniej wystartuje na przełomie września i października i ponownie będzie nadawany w piątki o godz. 20.00.
Jury bez Kamila Bednarka i Aleksandry Mireckiej
W trzeciej edycji „Lego Masters” pojawią się zupełnie nowi jurorzy, którzy zastąpią w tych rolach Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką. Program bez zmian będzie prowadzić Marcin Prokop.
Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska. Projekt powstaje we współpracy z Lego Polska.
839 tys. widzów drugiego sezonu
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 2” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 5 listopada do 10 grudnia ub.r. Średnia widownia programu wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: W sierpniu start zdjęć do „Lego Masters 3”. W programie zmienią się jurorzy