„Lekarze” z mniejszą widownią. TVN wiceliderem rynku
Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „Lekarzy” oglądało 2,51 mln osób, czyli o 500 tys. mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą serię produkcji. Serial zapewnił TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Telewizja TVN trzecią serię serialu „Lekarze” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 2 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,51 mln osób, co przełożyło się na 18,61 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 20,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, pokazane jesienią ub.r. pierwsze trzy odcinki premierowej odsłony serialu oglądało o 510 tys. widzów więcej. Wówczas średnia widownia „Lekarzy” wyniosła 3,02 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 23,63 proc. oraz 24,40 proc. udziału (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Lekarzy” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2 z udziałem na poziomie 21,62 proc., nadająca w tym czasie kulisy serialu „M jak miłość” i program „Tomasz Lis na żywo” (wyjątkowo 2 września br. pokazana została gala jubileuszowa „1000 razy M jak miłość”). Z kolei za TVN plasują się: Polsat (17,93 proc.; filmy fabularne z cyklu „Megahit”) oraz TVP1 (tylko 4,23 proc.; filmy fabularne, „Teatr TV” oraz serial „Homeland”).
W grupie komercyjnej liderem jest Polsat, a dalej plasują się: TVN, Dwójka oraz Jedynka.
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
|
TVP2 |
2 919 036 |
21,62% |
15,39% |
|
TVN - Lekarze 3 |
2 512 766 |
18,61% |
20,50% |
|
Polsat |
2 420 607 |
17,93% |
22,86% |
|
TVP1 |
570 665 |
4,23% |
3,16% |
„Lekarze” opowiadają o losach medyków pracujących w szpitalu Copernicus w Toruniu. W obsadzie są m.in. Magdalena Różczka, Danuta Stenka, Paweł Małaszyński, Szymon Bobrowski, Jacek Koman i Katarzyna Bujakiewicz.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Lekarze” z mniejszą widownią. TVN wiceliderem rynku