Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2025. Wirtualnemedia.pl z reprezentacją
Związek Firm Public Relations ogłosił pełen skład jury konkursu Złote Spinacze 2025. W ponad 100-osobowym gronie oceniającym zgłoszenia po raz kolejny znalazła się Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl. Nasz portal jest patronem medialnym konkursu.

Przewodniczącą jury 23. edycji Złotych Spinaczy została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej, rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden.
Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Generali Polska), Grzegorz Szczepański (Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Konrad Kruczkowski (Stowarzyszenie WIOSNA), Małgorzata Rybak-Dowżyk (T-Mobile).
Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.
– Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji – podkreśla Marta Pokutycka-Mądrala, przewodnicząca jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze.
W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.
Do 4 września można zgłosić kampanie w II terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowanych poznamy 14 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.
Złote Spinacze 2025 - lista jury
Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.
Przewodniczącą pierwszej grupy jest Justyna Szafraniec, Head of Communications, Generali Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, Komunikacja z rynkiem kapitałowym, Finanse, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Sport, turystyka i rekreacja.
W skład grupy weszli:
– Stefan Bogucki / Senior Communication Manager w Polsce i CEE / Revolut
– Anna Borowiec-Góra / Dyrektorka Zarządzająca i Członkini Zarządu / Walk PR
– Anna Deręgowska-Watza / Chief Expansion Officer/ Planet Partners
– Katarzyna Dworzyńska / CEO / PR Calling
– Hubert Fronczak / Corporate Communications Manager oraz Rzecznik Prasowy / BMW Group
– Sebastian Hejnowski / Head of Eastern EMEA Region / SEC Newgate CEE
– Anna Klimczuk / Head of Comms Central Europe / Microsoft
– Katarzyna Koper / Dyrektorka Biura PR / VeloBank
– Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications
– Krzysztof Kulasza / Rzecznik prasowy / Warta
– Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / dfusion communication
– Eliza Misiecka / Dyrektorka Generalna / Genesis PR
– Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki / Santander Bank
Polska
– Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / Krajowa Izba Rozliczeniowa
– Ewelina Puławska / Managing Director / Good One PR
– Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
– Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolita” oraz Redaktor Naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów
„Parkiet”
– Ewelina Woldan / Communications Manager / Lenovo Polska
– Alicja Wysocka-Świtała / Partnerka Zarządzająca / Clue PR
– Krzysztof Ziewiec / Dyrektor Departamentu Marketingu i PR / BLIK
Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Grzegorz Szczepański, CEO Burson Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Walka z dezinformacją, NGO i sektor publiczny, Przemysł i infrastruktura oraz Kultura i media.
W tej grupie znaleźli się:
– Tomasz Alberski / CEO / K+Group
– Joanna Bekker / Wiceprezeska, Wicedyrektor Zarządzająca / Polityka Insight
– Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec
– Magdalena Bugajło / Dyrektor Komunikacji i Marketingu w Polsce / Panattoni
– Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej
– Michał Fura / Head of Corporate and Regulatory Affairs, Poland and Baltics / BAT
– Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji i Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności
i Włączania / Polpharma
– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick
– Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon
– Łukasz Kowalski / Managing Partner / MSL
– Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / dfusion communication
– Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska
– Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR Warsaw
– Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group Executive Advisors
– Anna Papka / Dyrektorka ds. Relacji Korporacyjnych i Wpływu / McDonald's Polska
– Anita Ryng / Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym / IKEA Retail
– Piotr Talarek / Partner Zarządzający / StrategyWise
– Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting
– Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG, Poland & CEE Region / 3M
– Piotr Żaczko / Communication Manager / TikTok CE
Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Przemysław Mitraszewski, managing partner, Lighthouse. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, a także Medycyna i zdrowie.
W skład grupy weszli:
– Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska
– Katarzyna Fabjaniak / Advisory Director / 24/7Communication
– Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej / Medicover
– Magdalena Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G
– Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
– Zygmunt Łopalewski / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Beco Europe
– Żanetta Madaj / PR Director / Garden of Words
– Tomasz Niedźwiecki / Communications & Public Affairs Senior Manager Greece, Poland, Romania / Johnson & Johnson
Innovative Medicine
– Aleksandra Robaszkiewicz / Corporate Affairs & CSR Director / Lidl Polska
– Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour
– Irena Sękal / Director, Healthcare & Consumer PR / Weber Shandwick Polska
– Anna Simon / CEO / K+PR
– Inga Songin / Regionalny Dyrektor Marketingu Europa Wschodnia / Reckitt
– Anna Stępień / Rzecznik Prasowy / Krajowy Zasób Nieruchomości
– Anna Wiśniewska / Wiceprezeska ds. Komunikacji i Marketingu / Skanska Commercial Development Europe
– Sylwia Wiśniowska / Partner / RES Consulting
– Magdalena Zmysłowska / Doradca / Primum PR
Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Sektor spożywczy oraz Uroda, higiena i wellness.
W grupie znaleźli się:
– Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
– Jolanta Jędrysek / Head of Communications / Benefit Systems
– Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero
– Iwona Kruk / Communications Manager CEE / Uber
– Julian Krzyżanowski / Corporate Affairs Manager / PepsiCo Polska
– Paulina Lesnau / Kierownik Działu Marketingu / DLF
– Robert Moreń / Wykładowca / SWPS
– Anna Nalewajk-Duma / Partnerka Zarządzająca / Clear Communication Group
– Hubert Niedzielski / PR Manager marki Audi / Volkswagen Group Polska
– Joanna Starzycka-Nogaj / Senior Brand Marketing Manager / LEGO Polska
– Krzysztof Szultka / Dyrektor Marketingu / POLOmarket (Polskie Supermarkety)
– Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / Flora
Food Group
– Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication
– Matylda Żemajtis / Group Account Director / Walk PR
Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Europie Centralnej, Procter & Gamble. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: PR korporacyjny, Media Relations, Moda i styl życia, a także Efektywność.
W tej grupie znaleźli się:
– Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
– Jarosław Bańda / Wiceprezes Zarządu, Managing Director / Lighthouse
– Tomasz Bogusławski / Dyrektor Komunikacji / EY Polska
– Agnieszka Durska / Dyrektor Biura Mediów / PKO Bank Polski
– Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
– Iwona Kubicz / Managing Partner / PRCN
– Dorota N. Haller / Client Solutions Director / Ringier Axel Springer
– Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise
– Monika Piekarska / Corporate Affairs Manager w Mars Polska oraz Członkini Rady Nadzorczej w PFPŻ
– Magdalena Purska / PR & Communications Manager Central & Eastern Europe / PayPal
– Katarzyna Raczyńska / Communication Lead / Roche Polska
– Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
– Martyna Sikorska / Dyrektorka Zarządzająca / Clear Communication Group
– Adrian Słojewski / Client Service Director / Clue PR
– Martyna Solińska / Dyrektorka Zarządzająca / 38Content Communication
– Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / PRESS
– Sebastian Stępak / CEO / MSL w regionie CEE
– Hanna Waśko / CEO oraz Właściciel / Big Picture
– Aleksandra Zarychta-Kuzalska / Head of Corporate Communications in CEE / Amazon
Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Cywińska, dyrektor działu korporacyjnego i komunikacji Grupa spółek Danone w Polsce oraz prezes Fundacji Nutricia. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Event społeczny oraz Kreatywność.
W tej grupie znaleźli się:
– Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego
– Zbigniew Gajewski / Redaktor Naczelny THINKTANK Review / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
– Małgorzata Karwicka / COO / Planet Partners
– Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP
– Justyna Kędzierska / PR Manager, Central-Eastern Europe / SAP
– Małgorzata Kołodrub / Senior Manager Comms RLM CEE, Africa, Türkiye, Central Asia, Middle East / Medtronic Poland
– Daria Kulińska / Dyrektorka Komunikacji i Spraw Korporacyjnych CEE / Royal Cannin
– Ewa Kwiecińska / Dyrektorka Komunikacji / Faurecia Automotive Polska
– Maciej Lasoń / Communications and Corporate Affairs Director, Poland and Europe / Unilever
– Alicja Lewandowska-Wolińska / Managing Director / Burson Poland
– Kamila Luttelmann / Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego / LOTTE Wedel
– Małgorzata Markowska / Promotion & Communication Manager / General Logistics Systems Poland
– Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektorka Komunikacji oraz Rzeczniczka Prasowa / Nationale-Nederlanden
– Aleksandra Surdykowska / Head of Marketing Communication & ESG / Stena Recycling
– Paulina Trzaskowska / Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej / Coca-Cola Polska
– Daria Tworek / Managing Partner / Publicis Consultants
– Izabela Tworzydło / Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej / BNP Paribas Bank Polska
– Anna Zając / Dyrektor Zarządzająca / Linkleaders
Pracami siódmej grupy jurorskiej przewodniczyć będzie Konrad Kruczkowski, wiceprezes Stowarzyszenia Wiosna ds. marketingu i komunikacji. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Kampania społeczna, PR Pro Bono, Custom publishing oraz Motoryzacja i transport.
W tej grupie znaleźli się:
– Małgorzata Baran / Redaktorka naczelna / PRoto
– Paweł Barski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / UNICEF Polska
– Zofia Bugajna-Kasdepke / CEO, Founding Partner / SEC Newgate CEE
– Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor Biura Komunikacji i Rzecznik Prasowy / Ministerstwo Sportu i Turystyki
– Monika Długosz-Łempicka / Dyrektor Marketingu / Apsys Polska
– Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab. prof. ucz., adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, członkini Polskiej Akademii Nauk oraz Przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX, Przewodnicząca Komisji Etyki Public Relations
– Małgorzata Kilian-Grzegorczyk / Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog
– Piotr Machul / Zastępca Redaktora Naczelnego / Media Marketing Polska/VFP Communications
– Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker
– Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens
– Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji
– Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady / Fundacja Szkoła Liderstwa im. Zbigniewa Pełczyńskiego
– Tomasz Podolak / Założyciel / Linkleaders
– Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, Strategic Communication Advisor w
Vision Group Executive Advisors, Członek Rady ZFPR oraz Komisji Etyki Public Relations
– Wojciech Waglowski / General Manager / Fleishman Hillard
Ósmej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Rybak-Dowżyk, corporate communication & ESG department director, T-Mobile. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Content marketing - branded content, Social Media, Event komercyjny oraz Research&Insight.
W tej grupie znaleźli się:
– Anna Adrian / Head of Marketing Otodom & OLX RE / Grupa OLX
– Zbigniew Badziak / COO / 38Content Communication
– Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
– Małgorzata Dobosz / Head of Communications and Sustainability / OX2
– Ewelina Głocka / Communication Lead / MAX Premium Burgers
– Ewa Kapacka / Dyrektor Biura Marketingu i PR / PKO Ubezpieczenia
– Klaudia Łepkowska-Suska / Managing Director / Kuźniar Media
– Urszula Matej-Bil / Członkini Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP
– Iwona Michalczyk / CEO / Garden of Words Group
– Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
– Lidia Stępińska-Ustasiak / Head of Public Affairs / Billennium
– Anna Więckowska / Chief Marketing Officer / Bonnier Business Polska
– Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex
– Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender
Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.
W ubiegłym roku na gali Złotych Spinaczy wręczono łącznie 101 nagród. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Po raz pierwszy przyznano Kryształowy Spinacz za wzorcowe praktyki przetargowe klienta – trafił do firmy Unilever. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Magdalenę Brzezińską, która odpowiada za komunikację Grupy Żywiec.
Dołącz do dyskusji: Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2025. Wirtualnemedia.pl z reprezentacją