Letnia promocja piwa Tatra
Od 1 lipca trwa ogólnopolska SMSowa promocja dla marki Tatra podhasłem "Nagrody są w Tatrach", której przygotowanie i organizacjęGrupa Żywiec powierzyła agencji Focus Media Group.
Przez 6 tygodni codziennie nagradzanych będzie 120 osób, którewyślą kod z opakowania i najszybciej odpowiedzą na jedno z pytańdotyczących marki Tatra. Najlepsi otrzymają aparaty cyfrowe Sony, ana pozostałych czekają specjalne składane leżaki.
Dodatkowo do wygrania jest pięć tygodniowych trzyosobowych wyjazdóww góry.
Focus Media Group jest organizatorem konkursu i odpowiada zarówno za platformę SMSową, jak i za całą obsługę organizacyjną ilogistyczną projektu. Agencja jest również autorem koncepcjikonkursu oraz projektów materiałów POS, które go promują.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Letnia promocja piwa Tatra