Logo Best Bakery w nowej odsłonie
Spółka Asunto Group odświeżyła logo swojej marki Best Bakery. Projekt przygotowała agencja Sail.
Lifting logo Best Bakery dotyczy typografii oraz kształtu graficznego. Logotyp stał się kompatybilny z aktualnymi projektami opakowań, które zostały opracowane dla nowych produktów.
Formę graficzną podkreślono łukiem, nadającym projektowi dynamicznego charakteru. Zachowana została dotychczasowa kolorystyka, która ma akcentować tradycję piekarniczą marki.
Zmiany w systemie identyfikacji wizualnej firmy związane są z nową strategią marketingową. Spółka planuje również odświeżenie serwisów internetowych jej produktów i usług.
Logo marki Best Bakery zaprojektowała agencja Sail.
Identyfikacja wizualna
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Logo Best Bakery w nowej odsłonie