LoveBrands Relations dla producenta zabawek L.O.L
MGA Entertainment Poland, dystrybutor polskich zabawek L.O.L, rozpoczął współpracę z agencją LoveBrands Relations w zakresie działań z obszaru influencer marketingu.

LoveBrands Relations odpowiada za opracowanie strategii działań w obszarze influencer marketingu oraz jej kompleksową realizację dla marek L.O.L., Poopsie i Pop Pop Hair. Zespołem pokieruje Katarzyna Miklaszewska, head of brand PR&influencer marketing.
Pierwsza kampania zaplanowana została na koniec października. Kolejne działania realizowane będą w okresie listopad-grudzień 2019 i pierwszym kwartale 2020 roku.
Strony nie informują o szczegółach umowy.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations dla producenta zabawek L.O.L