SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

One House z kampanią „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki Baby born

Agencja mediowa One House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki Baby born. Kampania ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci. 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Głównym elementem kampanii jest druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, napisana przez psychologa Przemka Staronia. Publikacja bazuje na drugim sezonie serialu „Baby born” i ponownie wprowadza czytelników w świat Emmy i misia Teddy’ego. Tym razem bohaterowie pomagają odkrywać bogaty krajobraz dziecięcych emocji – od radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość.

Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości.

– Wierzymy, że emocje dzieci – te radosne i te trudniejsze – powinny być zauważane, nazywane i traktowane z czułością. Dlatego z ogromnym zaangażowaniem wspieramy rodziców i opiekunów w budowaniu emocjonalnej odporności najmłodszych już od pierwszych lat życia. Nasz e-book powstał z myślą o tym, by stać się prostym, dostępnym przewodnikiem, który pomoże dorosłym lepiej rozumieć dziecięce uczucia – bo wiemy, że czytanie emocji nie zawsze jest łatwe – Katarzyna Spieszko, marketing managerka MGA Entertainment Poland.

 – „Zrozumieć dziecięcy świat” to kampania, która nie tylko promuje wartościową treść, ale też realnie wspiera rodziny w codziennych wyzwaniach emocjonalnych. Cieszymy się, że możemy kontynuować ten projekt i pogłębiać jego przekaz w drugiej edycji – mówi Dagna Ważyńska, account specialist w One House.  

Kampania trwa od 1 do 22 czerwca. Integralną częścią kampanii jest również konkurs z okazji Dnia Dziecka: „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”, który wystartował 1 czerwca na profilu marki Baby born na Instagramie. Zadanie polega na stworzeniu rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Konkurs potrwa do 22 czerwca, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. 

Agencja One House odpowiada za strategię, kreację i produkcję e-booka, planowanie działań digitalowych, promocję w social media oraz kampanię Meta Ads skierowaną do rodziców i opiekunów dzieci w wieku 3-8 lat w całej Polsce.

MGA Entertainment tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje marki takie jak L.O.L. Surprise!, Little Tikes, Rainbow High, Shadow High, Miniverse i Baby Born. 

 

Dołącz do dyskusji: One House z kampanią „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki Baby born

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl