Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
Luiza Jurgiel-Żyła objęła stanowisko head of Public Relations w agencji kreatywnej N42. Na tym stanowisku zastąpiła Monikę Kubacką.
Do obowiązków Luizy Jurgiel-Żyły należy zarządzanie zespołem, dbanie o PR agencji i angażowanie pracowników w projekty na rzeczy rozwoju branży PR w Polsce.
Luiza Jurgiel-Żyła ma 15-letnie doświadczenie w komunikacji B2B i B2C. Współpracowała z firmami doradczymi w branży nieruchomości komercyjnych, takimi jak Newmark Polska, Cresa Polska i Cushman & Wakefield. Zdobywała doświadczenie w agencji First PR, obsługując klientów takich jak Turner Broadcasting System i A+E Networks. Ostatnio odpowiadała za opracowanie strategii marketingowej i PR dla polskiego med-techu, firmy CliniNote, z którą będzie dalej współpracować z ramienia agencji N42.
Nowa szefowa działu PR niemal od początku swojej kariery aktywnie działa na rzecz branży public relations w Polsce. W latach 2019-2023 była prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, a w latach 2020-2021 była członkinią Europejskiej Rady w Global Alliance of Public Relations. Jest laureatką nagrody im. Andrzeja Stolarczyka oraz Lwem PR przyznawanymi za całokształt i zasługi dla PR w Polsce.
- To stanowisko to doskonała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia zarówno z agencji PR, jak i pracy w korporacjach. Celuję w zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów, dbając jednocześnie o równowagę między pracą a czasem wolnym naszego zespołu, aby zapobiec wypaleniu zawodowemu – mówi Luiza Jurgiel-Żyła.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42