Łukasz Stępniak wicenaczelnym „Wiadomości Handlowych”, Rawa i Jachowski w zespole
Łukasz Stępniak został zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Wiadomości Handlowych” (Wydawnictwo Gospodarcze). Do zespołu pisma dołączyli też dziennikarze Łukasz Rawa i Paweł Jachowski.
Stępniak oprócz funkcji wicenaczelnego pisma objął też stanowisko dyrektora ds. mediów elektronicznych.
- W szczególny sposób odpowiedzialny będzie za internetowe wydanie „Wiadomości Handlowych”, stworzenie wersji na tablety oraz za stronę WWW i ewentualnie nowe projekty w tym zakresie - mówi nam Grzegorz Szafraniec, redaktor naczelny miesięcznika i wiceprezes Wydawnictwa Gospodarczego.
Drugim zastępcą redaktora naczelnego „WH” pozostaje Anna Terlecka, która odpowiada za papierowe wydanie tytułu, jest też sekretarzem redakcji.
Łukasz Stępniak przez ostatnie osiem lat pracował w Grupie PTWP, gdzie był dziennikarzem i redaktorem działu informacji, a następnie redaktorem naczelnym serwisu Portalspozywczy.pl i magazynu „Rynek Spożywczy”, prowadził także liczne konferencje i spotkania branżowe. Wcześniej był zastępcą naczelnego w wydawnictwie BROG Media Biznesu, a także specjalistą ds. szkoleń w Instytucie Monitorowania Mediów. Pierwsze doświadczenia dziennikarskie zdobywał m.in. w lubelskim oddziale „Gazety Wyborczej”.
Nowymi dziennikarzami „Wiadomości Handlowych” zostali też Łukasz Rawa i Paweł Jachowski. Rawa przez ostatnich siedem lat był redaktorem serwisu Portalspozywczy.pl oraz magazynu „Rynek Spożywczy”. Wcześniej pracował w Instytucie Monitorowania Mediów. Współpracował też z internetowym serwisem Polskiego Radia oraz magazynami „Audio”, „Bilans Dodatni” i „The City”.
Paweł Jachowski jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ostatnie dwa lata również pracował jako dziennikarz serwisu Portalspozywczy.pl i miesięcznika „Rynek Spożywczy”. Wcześniej związany był m.in. z redakcją polityczną Polskiej Agencji Prasowej. Jest wiceprezesem Instytutu Aktywności Społecznej.
„Wiadomości Handlowe” to miesięcznik o branży FMCG, ukazujący się w nakładzie 80 tys. egz.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Łukasz Stępniak wicenaczelnym „Wiadomości Handlowych”, Rawa i Jachowski w zespole