Makro promuje linię "Smart Chef"
„Gotuj Smart i oszczędzaj” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska. Jej twarzą jest Michał Węcławek, szef kuchni w warszawskiej Akademii Inspiracji MAKRO.

Celem jest zbudowanie rozpoznawalności szerokiej gamy produktów convenience dostępnych w halach sieci.
Kampania „Smart Chef” jest realizowana za pomocą działań offline i online. W halach w całej Polsce pojawiły się plakaty oraz dodatkowe, specjalne oznakowania produktów.
Z kolei w internecie i w mediach społecznościowych dostępne są filmy promujące wybrane artykuły. Twarzą kampanii jest Michał Węcławek, szef kuchni Akademii Inspiracji Makro, który przedstawia korzyści stosowania produktów „Smart Chef.” Wśród nich jest realny zysk – niższy koszt pracy, mniej ubytków, mniejsze zużycie energii, czas oraz jakość.
– Stosowanie asortymentu „Smart Chef” w kuchni to nie tylko wygoda, ale także realna oszczędność, która w przypadku niektórych produktów sięga nawet 75 proc.. Artykuły te charakteryzują się wysoką jakością i powtarzalnością. Są odpowiedzią na współczesne wyzwania stojące przed branżą gastronomiczną – mówi Michał Węcławek.
Za koncept, grafiki i sesję zdjęciową odpowiada agencja Błękitne Studio.
Dołącz do dyskusji: Makro promuje linię "Smart Chef"