„Maksymalna dawka zysków” - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Lokaty Bezkarnej oferowanej przez BGŻOptima. Działania, realizowane pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, przygotowały firmy marketingowe Publicis Lion, Publicis DWL i Sales&More.
Reklamy podkreślają, że w ramach trzymiesięcznej Lokacie Bezkarnej z oprocentowaniem wynoszącym 3 proc. w skali roku (można tak ulokować od 1 tys. zł do 100 tys. zł) można zerwać depozyt w dowolnym momencie bez utraty wypracowanych do tej pory odsetek. Jedną taką lokatę może założyć każdy posiadacz bezpłatnego konta oszczędnościowego w BGŻOptima.
- Celem kampanii jest zachęcenie nowych klientów do skorzystania z oferty BGŻOptima. Chcemy jednocześnie zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i jej atrakcyjnej oferty wśród osób, które dopiero myślą o pomnażaniu swoich oszczędności - opisuje Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu BGŻOptima.
W reklamach występują Optymianie, którzy pojawiają się w kampaniach BGŻOptima od prawie trzech lat.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna akcja reklamowa, realizowana pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, zaczęła się 22 czerwca i potrwa do końca lipca. Jest prowadzona w internecie: na głównych portalach i stronach z sieci afiliacyjnych.
Kreacją reklam zajęły się agencje Publicis Lion i Publicis DWL, a za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Sales&More.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Maksymalna dawka zysków” - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)