Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV
Wystartowała kampania reklamowa telewizji TTV, promująca nowy program Malwiny Wędzikowskiej pt. „Ostatnia szansa”.

Kampania reklamowa programu „Ostatnia szansa” obejmuje działania display, mobile, social media (Facebook i Instagram) i SEM. Działania online uzupełnione będą digitalami w 13 największych centrach handlowych w całym kraju: Warszawa, Wrocław, Kraków, Gdynia, Gdańsk i Poznań.
Działania promocyjne zaplanował dom mediowy Starcom we współpracy z działem promocji TVN.
W reality-show „Ostatnia szansa” stylistka Malwina Wędzikowska zajmie się metamorfozami mężczyzn, którzy przestali o siebie dbać. - To będzie pierwszy taki format na naszym rynku, w którym metamorfozom poddamy mężczyzn - tłumaczyła portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV. Premierę „Ostatniej szansy” zaplanowano na środę 5 września o godz. 22.30.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Malwina Wędzikowska w kampanii reklamowej TTV