„Mam talent!” stracił 610 tys. widzów, ale TVN nadal liderem rynku. 40,02 mln zł z reklam
Trzynasta edycja „Mam talent!” gromadziła średnio 1,86 mln widzów. Względem nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 610 tys. osób. TVN w czasie emisji talent-show nadal był liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 40,02 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Mam talent! 13” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,86 mln osób, co przełożyło się na 14,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 12,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49, oraz 12,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 2,02 mln oglądających, zgromadził odcinek talent-show z 2 października.

W porównaniu do nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 610 tys. osób. Jesienią 2019 roku „Mam talent!” śledziło 2,47 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 17,15 proc. 15,57 proc. oraz 15,98 proc. udziału.
„Mam talent! 13” w swoim paśmie był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 12,17 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”). Trzecia była TVP1 (gł. pogoda, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 9,50 proc.), a czwarty - Polsat (serial „Kuchnia” i filmy fabularne; 4,16 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN też był pierwszy.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzynastej serii formatu wyniosły 40,02 mln zł. Dla porównania, dwunasta edycja z reklam zarobiła 48,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Właśnie zakończoną edycję programu wygrał tancerz Krzysztof Jaros. W nagrodę otrzymał 300 tys. zł.
„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”, którą oglądać można w TVN od 2008 roku. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne.
Michał Kempa prowadzącym
Nowym prowadzącym trzynastej edycji „Mam talent!” został Michał Kempa. W tej roli zastąpił Szymona Hołownię, który przeszedł do polityki (wystartował w zeszłorocznych wyborach prezydenckich, a następnie stworzył ugrupowanie Polska 2050). Bez zmian względem poprzedniej edycji drugim prowadzącym był Marcin Prokop.
W roli nowego jurora w programie pojawił się tancerz Jan Kliment, który zastąpił Agustina Egurrolę, który w ostatnim czasie związał się z Telewizją Polską (wiosną br. został jurorem „Dance Dance Dance 3”, a jesienią ocenia uczestników „You can dance - nowa generacja”). Pozostałymi jurorami bez zmian byli Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił 610 tys. widzów, ale TVN nadal liderem rynku. 40,02 mln zł z reklam
Do tego jakieś żenujące wtrącenia polityczne. Żenada, nie idzie tego oglądać