Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając
Marcin Wojtasik został nowym dyrektorem marketingu i PR w 4fun Media. Zastąpił Agnieszkę Zając, która po siedmiu latach odchodzi z firmy. Z kolei Mateusz Górecki awansował na stanowisko dyrektora ds. innowacji i inwestycji.

Agnieszka Zając swoje odejście z 4fun Media tłumaczy tym, że otrzymała inne propozycje zawodowe. Nie ujawnia na razie, czym się teraz zajmie. - Będę nadal związana z branżą medialną, ale niekoniecznie z telewizją - mówi Zając, która na stanowisku dyrektora marketingu i PR w 4fun Media pracowała od 2007 roku. Wcześniej związana była z agencją Core PR i Platformą Mediową Point Group.
Nowym dyrektorem marketingu i PR został Marcin Wojtasik, który przejął również część obowiązków Mateusza Góreckiego, dotychczasowego dyrektora departamentu innovation, marketing & PR. Górecki objął bowiem nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. innowacji i inwestycji. Będzie na nim odpowiadał m.in. za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie telewizji i internetu, wskazywanie nowych kierunków rozwoju spółki oraz poszukiwanie partnerów do inwestycji.
Mateusz Górecki dyrektorem departamentu innovation, marketing & PR w 4fun Media był od 2012 roku, wcześniej w firmie pracował jako dyrektor ds. projektów innowacyjnych. W przeszłości Górecki zarządzał działem projektów innowacyjnych m.in. w Grupie Pino oraz CR Media. Ponadto pracował na stanowisku business development managera w Internet Group. Jest też prezesem spółki Program, należącej do 4fun Media.
Natomiast Marcin Wojtasik ostatnio współpracował z firmą Nanovo, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju produktów i usług z obszaru digital signage. W przeszłości pracował w działach strategii i komunikacji reklamowej agencji Dougfaberfamily (aktualnie Change Integrated) i Young&Rubicam. Zajmował się również konsultingiem i współpracą z klientami jako niezależny doradca.
Grupa 4fun Media jest nadawcą kanałów 4fun.tv, rbl.tv i TV.Disco.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając