4fun Media: zmiana nazwy na Digital Network, Grzegorz Esz w radzie nadzorczej
Akcjonariusze spółki 4fun Media, zajmującej się głównie cyfrową reklamą zewnętrzną, zdecydowali o zmianie jej nazwy na Digital Network. Do rady nadzorczej został powołany Grzegorz Esz, w przeszłości odpowiadający za marketing Netii, Showmaxa i UPC Polska oraz zarządzający marką Heyah w T-Mobile Polska.
Grzegorz Esz w radzie nadzorczej Digital Network zastąpił Wojciecha Bieńkowskiego, który w połowie stycznia został prezesem firmy.
W przeszłości Grzegorz Esz pracował m.in. jako dyrektor marketingu Showmaxa (w latach 2016-2019), członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży w UPC Polska (2012-2015), wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w Netii (2009-2012) oraz dyrektor zarządzający Heyah w T-Mobile Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od trzech lat Esz jest prezesem firmy 5WHY Promotion zajmującej się m.in. konsultingiem, doradztwem strategicznym, działalnością promocyjną, wydawniczą oraz inwestycjami w koprodukcje filmowe.
Digital Network zamiast 4fun Media
W czwartek na walnym zgromadzeniu akcjonariusze 4fun Media zdecydowali o zmianie nazwy firmy na Digital Network. Wojciech Bieńkowski zapowiedział to zaraz po tym, jak został prezesem.
- Planowana zmiana nazwy na Digital Network SA związana jest z nową strategią, nad którą rozpoczęliśmy już prace. Docelowo będzie się ona opierać na trzech jasno określonych obszarach biznesowych: DOOH, digital signage oraz elektromobilności, w segmencie infrastruktury ładowania - opisał.
Poprzednia nazwa spółki była związana z markami należących do niej przez wiele lat trzech telewizyjnych kanałów muzycznych 4fun. W listopadzie 2020 roku sprzedała swojemu większościowemu akcjonariuszowi Epicom zarządzającą tymi stacjami spółkę 4fun, a także platformę e-commerce’ową Cupsell.
Krótko po wybuchu epidemii 4fun Media zbyła 51 proc. udziałów spółek prowadzących działalność jako agencja reklamowa Bridge2fun, sprzedała też kilka firm e-commerce’owych.
Screen Network główną działalnością firmy
Obecnie większość biznesu grupy Digital Network stanowi reklama zewnętrzna, którą zajmuje się jej spółka zależna Screen Network.
- Priorytetem w bieżącym roku będzie maksymalne wykorzystanie potencjału ponad 23 tysięcy ekranów reklamowych LED, którymi zarządzamy. Jako niekwestionowany lider rynku DOOH po trudnym dla całej branży reklamowej 2020 roku spowodowanym pandemią, w 2021 roku wróciliśmy na drogę dynamicznych wzrostów - zapowiedział Wojciech Bieńkowski.
- Drugim obszarem, w którym chcemy się rozwijać, jest rynek digital signage, obejmujący instalacje ekranów LED i zarządzanie contentem video w placówkach handlowych i usługowych. Na rynku rośnie zapotrzebowanie na nowoczesne nośniki, w tym te zaawansowane technologicznie, wykorzystujące AI czy biometrię - opisał nowy prezes firmy.
W trzecim kwartale ub.r. grupa Digital Network osiągnęła wzrost przychodów z działalności kontynuowanej o 32 proc. do 8,8 mln zł i zysku netto z 409 tys. zł do 3,73 mln zł. Wpływy z reklamy zewnętrznej zwiększyły się z 5,92 do 7,55 mln zł.
Do Epicom należą akcje stanowiące 63,76 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu spółki.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 4fun Media: zmiana nazwy na Digital Network, Grzegorz Esz w radzie nadzorczej