Marilyn Monroe, James Dean i Marlena Dietrich w kampanii BOŚ Banku
W telewizji, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa Konta Wyjątkowego w BOŚ Banku. Akcja wykorzystuje wizerunek Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny Dietrich.
Startująca właśnie kampania reklamowa BOŚ Banku podkreśla, że użytkownicy Konta Wyjątkowego mogą korzystać z limitowanej serii kart płatniczych z portretami dawnych gwiazd kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny Dietrich. Przekaz reklamuje również zalety tej oferty: oprocentowanie do 8 proc. oraz bezpłatne przelewy krajowe i wypłaty. Kampania ma jednocześnie promować wizerunek BOŚ Banku jako marki nowoczesnej i atrakcyjnej dla klienta.

Akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVP1, TVP2), prasie (Gazeta Wyborcza, Metro, VIVA , Party, Wysokie Obcasy, Co Jest Grane, Gazeta Telewizyjna), oraz internecie (wp.pl). Spot telewizyjny na potrzeby kampanii firma Timecode, materiały BTL przygotowały agencje Radna i Szwejkowski, natomiast doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marilyn Monroe, James Dean i Marlena Dietrich w kampanii BOŚ Banku