Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media
Agencja komunikacji 360° oLIVE media odpowiada za budowanie rozpoznawalności nowej marki szczoteczek sonicznych Blur.

W ramach współpracy agencja wdraża opracowaną wcześniej strategię komunikacji, wykorzystując trzy kluczowe obszary: media społecznościowe, influencer marketing oraz performance marketing.
Szczoteczki soniczne Blur. zadebiutowały na rynku w maju 2025 roku, a agencja oLIVE media jest odpowiedzialna za ich obecność w mediach społecznościowych oraz konsekwentne budowanie świadomości marki wśród grupy docelowej.
Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia analizy konkurencji, audytu komunikacyjnego oraz opracowania kompleksowej strategii działań. Następnie marka Blur. powierzyła agencji jej wdrożenie w trzech filarach komunikacji digitalowej: social mediach i influencer marketingu.
Agencja oLIVE media została wyłoniona na podstawie wygranego zapytania ofertowego.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marka Blur. dołącza do klientów agencji oLIVE media