SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

oLIVE media otwiera dział personal branding. Doradcą Wojtek Kardyś

Agencja komunikacji oLIVE media uruchamia wyspecjalizowany dział personal branding, który ma zająć się budowaniem marek osobistych. Za doradztwo strategiczne dla klientów w zakresie obecności na LinkedInie odpowiadać będzie Wojtek Kardyś, a w mediach tradycyjnych - Olivia Drost.

Do tej pory budowanie wizerunku osób publicznych było częścią szerszych działań zespołów public relations oraz social media. Agencja oLIVE media idzie o krok dalej, tworząc dedykowaną jednostkę, której jedynym celem będzie wspieranie klientów w osiągnięciu pozycji eksperta i lidera w swojej branży. 

Dział personal branding zajmie się kompleksową obsługą marek osobistych, w tym profesjonalnym prowadzeniem profili w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na LinkedIn oraz pozycjonowanie eksperckie w mediach biznesowych i branżowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Doradcą strategicznym nowego działu został Wojtek Kardyś, partner agencji oLIVE media i uznany ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej oraz personal brandingu. Będzie odpowiedzialny za budowanie strategii komunikacji dopasowanych do indywidualnych celów i wartości klienta oraz za szkolenia z zakresu budowania marki osobistej.

Zespół Personal Branding oLIVE media rozpoczyna swoją działalność z początkiem maja. Agencja szuka specjalistów do pracy w nim. 

- Jako była dziennikarka wiem, jak ważną rolę w kształtowaniu eksperckości odgrywają również media tradycyjne. Najlepiej poprowadzone social media nie wystarczą, by uzyskać pewne uznanie, szczególnie w biznesie. Wywiad w jakościowym tytule biznesowym czy wypowiedź ekspercka w branżowym artykule to taka wisienka na torcie, dodająca wiarygodności i zaufania - dodaje Olivia Drost, CEO oLIVE media.

Dołącz do dyskusji: oLIVE media otwiera dział personal branding. Doradcą Wojtek Kardyś

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MAks
Czy on się trzyma za wątrobę, bo czuje tam ból?

Wątroba boli na końcu, to zły znak, kończy się śmiercią w ciągu najdalej 3-4 lat.
0 0
odpowiedź
User
A
Dziennikarka???
2 0
odpowiedź
User
Zadziwiony
Oliwia to profesjonalistka i doświadczony ekspert. Co do Wojtka, cóż…na LinkedIn śledzi go kilkadziesiąt tysięcy osób. Mało kto analizuje jego publikacje na LinkedIn bo to zwykle pseudoeksperckie treści okraszone danymi wyrwanymi z kontekstu i jeszcze źle analizowanymi…merytoryczny komentarz do posta ginie w masie poklepujących go fanek i fanów. Jestem zwolennikiem pisania wtedy, kiedy ma się coś mądrego do powiedzenia, a nie pisania o wszystkim. Ekspert od wszystkiego to ekspert od niczego. W jednym z podcastów video z Olivia, nie mógł wyjść ze zdziwienia, że LinkedIn nie jest masowo używany przez Polaków. Wojtek, podpowiem. Polska to nie Warszawa, Wrocław, Kraków czy Poznań. Większość Polaków pracuje w zawodach, które nie mają potrzeby lansowania na LinkedIn :) nie ma za co. Olivia, zastanów się Please nad tym, jeśli nie chcesz zepsuć wizerunku agencji.
4 0
odpowiedź