oLIVE media otwiera dział personal branding. Doradcą Wojtek Kardyś
Agencja komunikacji oLIVE media uruchamia wyspecjalizowany dział personal branding, który ma zająć się budowaniem marek osobistych. Za doradztwo strategiczne dla klientów w zakresie obecności na LinkedInie odpowiadać będzie Wojtek Kardyś, a w mediach tradycyjnych - Olivia Drost.

Do tej pory budowanie wizerunku osób publicznych było częścią szerszych działań zespołów public relations oraz social media. Agencja oLIVE media idzie o krok dalej, tworząc dedykowaną jednostkę, której jedynym celem będzie wspieranie klientów w osiągnięciu pozycji eksperta i lidera w swojej branży.
Dział personal branding zajmie się kompleksową obsługą marek osobistych, w tym profesjonalnym prowadzeniem profili w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na LinkedIn oraz pozycjonowanie eksperckie w mediach biznesowych i branżowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Doradcą strategicznym nowego działu został Wojtek Kardyś, partner agencji oLIVE media i uznany ekspert w dziedzinie komunikacji internetowej oraz personal brandingu. Będzie odpowiedzialny za budowanie strategii komunikacji dopasowanych do indywidualnych celów i wartości klienta oraz za szkolenia z zakresu budowania marki osobistej.
Zespół Personal Branding oLIVE media rozpoczyna swoją działalność z początkiem maja. Agencja szuka specjalistów do pracy w nim.
- Jako była dziennikarka wiem, jak ważną rolę w kształtowaniu eksperckości odgrywają również media tradycyjne. Najlepiej poprowadzone social media nie wystarczą, by uzyskać pewne uznanie, szczególnie w biznesie. Wywiad w jakościowym tytule biznesowym czy wypowiedź ekspercka w branżowym artykule to taka wisienka na torcie, dodająca wiarygodności i zaufania - dodaje Olivia Drost, CEO oLIVE media.
Dołącz do dyskusji: oLIVE media otwiera dział personal branding. Doradcą Wojtek Kardyś
Wątroba boli na końcu, to zły znak, kończy się śmiercią w ciągu najdalej 3-4 lat.