SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Master Card promuje 'wiosenną przejażdżkę'

MasterCard pod hasłem "Wiosenna przejażdżka" rozpoczyna rowerową promocję swoich kart płatniczych. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.

Rozpoczęta przez Master Card promocja konsumencka pod hasłem "Wiosenna przejażdżka" opiera się na mechanizmie loterii. Żeby wziąć w niej udział, należy transakcje przeprowadzone tymi kartami zgłaszać SMS-owo lub w serwisie www.mastercard.pl. Do wygrania są wycieczki zagraniczne i rowery, a ponadto w ramach akcji firma w kwietniowe i majowe weekendy będzie udostępniać w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie i Kazimierzu Dolnym bezpłatne wypożyczalnie rowerów. - Nasza wiosenna promocja ma w zaskakujący sposób zachęcać do rezygnacji z gotówki na rzecz płatności kartowych - wyjaśnia Hanna Staśkiewicz-Dziełak, dyrektor marketingu oddziału MasterCard Europe w Polsce.

mastercard


Od 3 kwietnia towarzysząca promocji akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży (Piotr i Paweł, Tesco, Orlen). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja reklamowa McCann Ericsson, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, natomiast za realizację samej loterii odpowiada agencja reklamowa IQ Marketing.

Dołącz do dyskusji: Master Card promuje 'wiosenną przejażdżkę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl