Master Card promuje 'wiosenną przejażdżkę'
MasterCard pod hasłem "Wiosenna przejażdżka" rozpoczyna rowerową promocję swoich kart płatniczych. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Rozpoczęta przez Master Card promocja konsumencka pod hasłem "Wiosenna przejażdżka" opiera się na mechanizmie loterii. Żeby wziąć w niej udział, należy transakcje przeprowadzone tymi kartami zgłaszać SMS-owo lub w serwisie www.mastercard.pl. Do wygrania są wycieczki zagraniczne i rowery, a ponadto w ramach akcji firma w kwietniowe i majowe weekendy będzie udostępniać w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie i Kazimierzu Dolnym bezpłatne wypożyczalnie rowerów. - Nasza wiosenna promocja ma w zaskakujący sposób zachęcać do rezygnacji z gotówki na rzecz płatności kartowych - wyjaśnia Hanna Staśkiewicz-Dziełak, dyrektor marketingu oddziału MasterCard Europe w Polsce.
Od 3 kwietnia towarzysząca promocji akcja reklamowa jest prowadzona
w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży (Piotr i
Paweł, Tesco, Orlen). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja
- przygotowała agencja reklamowa McCann Ericsson, zakupem mediów
zajął się dom mediowy Universal McCann, natomiast za realizację
samej loterii odpowiada agencja reklamowa IQ Marketing.
Dołącz do dyskusji: Master Card promuje 'wiosenną przejażdżkę'