Matt Komorowski: z PayPal do Volt
Matt Komorowski objął stanowisko Chief Revenue Officer (CRO) w firmie Volt. Wcześniej by związany z PayPal.

Matt Komorowski dołącza do Volt, operatora płatności w czasie rzeczywistym, po prawie 10 latach pracy dla PayPal. Przez ostatnie 3 lata kierował tam działalnością firmy w dziale partnerstw w regionach APAC, LATAM oraz MEA, a przed tym pełnił różne funkcje handlowe i kierownicze w Europie Północnej, Środkowej i Wschodniej.
Wcześniej uczestniczył w budowaniu organizacji sprzedaży portalu Groupon w Polsce, a także zdobywał doświadczenie w Boston Consulting Group. Karierę rozpoczął jako przedsiębiorca w Kanadzie, gdzie doradzał małym i średnim przedsiębiorstwom w ich inicjatywach marketingowych.
Rolą Komorowskiego w firmie Volt będzie wspieranie jej rozwoju oraz popularyzacja otwartej bankowości wśród klientów i dostawców usług płatniczych na całym świecie.
"Moja rola będzie się koncentrować na przyśpieszeniu adaptacji naszych produktów otwartej bankowości na rynkach i w pionach biznesowych, a także na budowaniu odpowiedniej organizacji i zatrudnianiu najlepszych talentów, aby rozpocząć hiperskalowanie. Kultura firmy Volt koncentruje się na budowaniu organizacji, w której działy sprzedaży i rozwoju produktów działają razem i bardzo szybko wymieniają się informacjami, co daje pewność, że klienci otrzymują usługi, których potrzebują. W miarę rozwoju firmy Volt, chcemy mieć pewność, że ta część kultury pozostanie w centrum jej strategii. W sektorze płatniczym na całym świecie istnieje ogromny potencjał transformacyjny. Wynika to z rosnących potrzeb konsumentów, którzy chcą mieć swobodę zarządzania swoimi finansami i ich kontrolowania. Nie bez znaczenia pozostają wysokie wymagania sprzedawców, którzy chcą mieć możliwość przyjmowania płatności w czasie rzeczywistym na całym świecie płynnie i bez wysokich opłat – wszystko to w ramach jednego systemu. Jestem podekscytowany, że mogę stać się częścią firmy Volt, której misją jest zapewnienie pełnej wolności w zakresie płatności – niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz i kim jesteś." - powiedział Komorowski.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Matt Komorowski: z PayPal do Volt