Mecze NFL najchętniej oglądane na antenie CBS
W trakcie regularnego sezonu ubiegłorocznych rozgrywek zawodowej ligi footballu amerykańskiego NFL (National Football League), największą widownię w USA przyciągały spotkania emitowane na antenie stacji CBS.
Przez 17 tygodni regularnego sezonu, spotkania NFL w CBS obejrzało łącznie 151 milionów telewidzów - informuje serwis Mediaweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.
Dane te uwzględniają łączną liczbę odbiorców, którzy obejrzeli co najmniej 6 minut relacji z meczu NFL od początku sezonu.
Za CBS na kolejnych pozycjach znalazły się tutaj: Fox (147,3 miliona widzów), NBC (131,3 mln) oraz ESPN (95,6 mln). Łączna widownia w przypadku CBS i Fox zwiększyła się w porównaniu z poprzednim sezonem o 1 procent, podczas gdy w przypadku NBC spadła o 5 procent, a w przypadku ESPN o 4 procent.
3 lutego w Glendale, w stanie Arizona, odbędzie się 52. Super Bowl, czyli finałowa rozgrywka o mistrzostwo ligi, w której zagrają dwie najlepsze drużyny wyłonione w rozgrywkach play-off. Każdego roku impreza jest najchętniej oglądanym przez Amerykanów wydarzeniem w telewizji, a ceny 30-sekundowych spotów reklamowych sięgają kilku milionów dolarów. W tym roku relację przeprowadzi telewizja Fox.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Mecze NFL najchętniej oglądane na antenie CBS