Media Markt wraca z promocją „Ustrzel darmowe zakupy”
Z okazji startu piłkarskich mistrzostw świata w sklepach Media Markt rusza kolejna odsłona promocji „Ustrzel darmowe zakupy”. Wspierają ją reklamy w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze.

Promocja „Ustrzel darmowe zakupy” zaczyna się 11 czerwca i potrwa do 18 czerwca. W każdym z 48 sklepów Media Markt rozstawione zostaną specjalne bramki. Osoba, która zrobiła zakupy, będzie mogła oddać jeden strzał. Jeśli trafi z 7 metrów do otworu o średnicy 53 cm, otrzyma zwrot wydanych pieniędzy.
Pierwszy raz taka promocja została zorganizowana latem ub.r. (zobacz szczegóły). - Cieszyła się ogromną popularnością. Klienci wielokrotnie pytali, czy będziemy ją powtarzać. Zdecydowaliśmy, że mistrzostwa świata to idealna okazja, aby to zrobić - tłumaczy Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający sieci Media Markt.

Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Trójka, Jedynka), internecie (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, YouTube) oraz na outdoorze.
Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiadają Universal McCann (telewizja) i dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Media Markt wraca z promocją „Ustrzel darmowe zakupy”