Michał Fedorowicz odszedł z Apostołów Opinii, został szefem IBIMS
Z Apostołami Opinii pożegnał się jeden z założycieli założyciel tej agencji, Michał Fedorowicz. Od kilku tygodni jest prezesem Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Fedorowicz był także pomysłodawcą Apostołów Opinii.

Michał Fedorowicz związany był z Apostołami Opinii od założenia firmy w 2012 roku. Teraz – jak się dowiadujemy – odszedł z agencji, pozbywając się także wszystkich posiadanych jej udziałów.
Apostołowie Opinii to agencja doradcza, zajmuje się ochroną wizerunku klientów i szkoleniami w zakresie zarządzania internetowymi informacjami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Fedorowicz jest ekspertem w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Przez wiele lat współpracował zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi badania w zakresie analityki internetowej; sentymentu emocji, społecznych i konsumenckiej oczekiwań, unikatowego systemu alertowania i predykcji możliwych kryzysów w sieci oraz skutecznego dotarcia komunikatów marek do odbiorców w kanałach social media i internecie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Michał Fedorowicz odszedł z Apostołów Opinii, został szefem IBIMS