Z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych odchodzi prezes
Michał Fedorowicz opuszcza stanowisko prezesa zarządu i wycofuje się z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, agencji prowadzącej analitykę sieci i usługi komunikacyjne. Był z nią związany od ponad dwóch lat.

Michał Fedorowicz 10 czerwca przestaje pełnić funkcję prezesa zarządu IBIMS oraz całkowicie wycofuje się z udziałów w spółce
„Michał Fedorowicz pełnił funkcję Prezesa IBIMS od kilku lat, znacząco przyczyniając się do rozwoju instytutu i umacniając jego pozycję na rynku badań internetowych i mediów społecznościowych. Jego zaangażowanie i wizja strategiczna pozwoliły IBIMS stać się jednym z wiodących ośrodków badawczych w Europie, specjalizujących się w analizie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media oraz w analizie sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań” – podano w komunikacie prasowym.
Nazwisko osoby, która obejmie obowiązki prezesa zarządu IBIMS, zostanie podjęta w najbliższych dniach – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Fedorowicz zamierza zająć się nową działalnością analityczną. - Data House, który będzie agregował, przetwarzał i analizował dane z sieci, social mediów, sondaży i badań fokusowych. Data House, który szuka wiedzy o mikroalgorytmach, taktykach i strategiach stymulujących użytkowników, firmy, marki, wyborców i klientów. Data House, który dzięki nowym narzędziom analitycznym odpowiadałby wyzwaniom, jak radzić sobie z problemami przyszłości - podaje na swoim profilu w social mediach.
Michał Fedorowicz zakładał Apostołów Opinii
Michał Fedorowicz to jeden z założycieli agencji Apostołowie Opinii, zajmującej się ochroną wizerunku klientów i szkoleniami w zakresie zarządzania internetowymi informacjami. Odszedł z niej w 2022 roku wtedy też przeszedł do IBIMS. Jest ekspertem z zakresu kontroli wizerunku marki w internecie oraz komunikacji kryzysowej. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno dla podmiotów komercyjnych, partii politycznych i samorządów.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, zajmuje się dostarczaniem analiz i usług komunikacyjnych dla szerokiego wachlarza branż, w tym sektora rolno-spożywczego.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Z Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych odchodzi prezes