Dawna menadżerka TVN na czele organizacji zrzeszającej 16 nadawców telewizyjnych
Katarzyna Johansson stanęła na czele zarządu organizacji MOC TV zrzeszającej nadawców telewizyjnych. Zadaniem nowej prezes będzie wzmocnienie wspólnego przekazu nadawców. “Telewizja potrzebuje dziś silnego głosu” – mówi Katarzyna Johansson, dawniej związana m.in. z TVN Warner Bros. Discovery.

Jak czytamy w komunikacie prasowym wspomnianej organizacji, Katarzyna Johansson w nowej roli skupi się na trzech obszarach: komunikacji - konsekwentnie budując spójną narrację o sile telewizji, badaniach - poprzez dostarczanie twardych danych potwierdzających efektywność medium oraz regularne dzielenie się insightami i publikowanie inspirujących case studies pokazujących realny wpływ telewizji na wyniki biznesowe oraz rozwoju branżowego partnerstwa rozumianego jako tworzenie wartościowych sojuszy.
- Cieszymy się, że Katarzyna Johansson dołącza do MOC TV jako prezes zarządu. Jej doświadczenie, strategiczne podejście i szeroka perspektywa rynku będą ogromnym wzmocnieniem dla naszych działań - mówi Bartłomiej Kosek, przewodniczący Rady Nadzorczej MOC TV.
- Patrzę na rynek z kilku perspektyw: nadawcy, marketera i agencji. To pozwala mi lepiej rozumieć specyfikę i potrzeby różnych interesariuszy oraz szukać rozwiązań korzystnych dla całej branży - podkreśla Katarzyna Johansson. - Wierzę, że telewizja potrzebuje dziś silnego głosu, który nie tylko reaguje na zmiany, ale też je inicjuje. MOC TV ma wyjątkową pozycję, by ten głos wzmocnić, opierając się na rzetelnych badaniach, danych o widowni i wieloplatformowej dystrybucji treści.
Czytaj także: Player bardziej telewizyjny. Mniej pakietów, będą specjalne formaty
Katarzyna Johansson z branżą mediów związana jest od ponad dwóch dekad. W maju ub.r. po ośmiu latach rozstała się z TVN Warner Bros. Discovery, gdzie kierowała pracami redakcji rozrywkowej social mediów i odpowiadała za budżet marketingowy. Sprawowała także nadzór nad zespołem zajmującym się komunikacją mediową i marketingowymi akcjami niestandardowymi, głównie influencer marketingiem.
Wcześniej Johansson pracowała także w dziale marketingu brokera reklamowego Atmedia, który wycofał się z polskiego rynku. Była także dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists. Pełniła także rolę group account director w agencji mediowej OMD Poland.
Czym jest MOC TV?
Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV powstał w 2019 roku. Organizacja skupia 16 nadawców telewizyjnych w Polsce. Jej celem jest reprezentowanie interesów medium telewizyjnego, promowanie wysokich standardów badań rynku, udostępnianie branży wartościowych insightów oraz wspieranie rozwoju telewizji jako skutecznego kanału dotarcia do masowego odbiorcy.
Dołącz do dyskusji: Dawna menadżerka TVN na czele organizacji zrzeszającej 16 nadawców telewizyjnych