Michał Grzeszczyk: z Google Polska do MBridge
Do zespołu agencji MBridge dołączył Michał Grzeszczyk, obejmując nowo utworzone stanowisko business strategy managera. Przeszedł z działu marketingu B2B Google Polska.

Michał Grzeszczyk będzie odpowiadał za strategiczne wsparcie obecnych i nowych klientów firmy oraz zarządzanie pracami działu public relations agencji.
Ostatnio Grzeszczyk pracował w Google Polska w dziale marketingu B2B, gdzie odpowiedzialny był za skalowanie narzędzia Google Moja Firma na polskim rynku. Zajmował się też promocją programu trenerów programmatic w Europie Centralnej i Wschodniej.
Poprzednio jako business strategy specialist w iProspect Polska odpowiadał za działania strategiczne w zakresie atrybucji, dobierania kanałów mediowych, estymacji wyników, optymalizacji ścieżki konwersji czy optymalizacji budżetów i narzędzi.
Jest absolwentem e-biznesu ze specjalnością online marketing na SGH w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Michał Grzeszczyk: z Google Polska do MBridge