Michał Maciątek w Brainshake, Łukasz Smoliński dyrektorem zarządzającym
Michał Maciątek dołączył do agencji Brainshake. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego w firmie objął Łukasz Smoliński.
Michał Maciątek (na zdjęciu z prawej) objął w Brainshake stanowisko executive directora, na którym będzie odpowiadać za główne obszary funkcjonowania firmy, m.in. kreację i produkcję kampanii non standard. Maciątek ostatnio pracował w agencji ElPadre (dawniej Eskadra Events), gdzie odpowiadał zarówno za kreację, jak i obsługę takich klientów jak m.in. Peugeot Polska, PZU, Bayer, Aster, L’Oreal czy Lexus. Wcześniej współtworzył EMlab, agencję specjalizującą się w experiental marketingu, a karierę zawodową zaczynał w Momentum.
Natomiast Łukasz Smoliński, dotychczasowy dyrektor strategiczny Brainshake, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego. W nowej funkcji będzie zajmować się strategią rozwoju firmy i pozyskiwaniem nowych klientów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Michał Maciątek w Brainshake, Łukasz Smoliński dyrektorem zarządzającym